U VEZI SAM SA JEDNIM DECKOM VEC 13 MJESECI I MISLIM DA GA STVARNO VOLIM, I OSJEĆAM DA I ON MENE…


ISPOVESTI: U vezi sam sa jednim deckom vec 13 mjeseci i mislim da ga stvarno volim, i osjećam da i on mene…
U vezi sam sa jednim deckom vec 13 mjeseci i mislim da ga stvarno volim, i osjećam da i on mene. Jednom smo se posvadjali(neka mala svadja) i ja sam namjerno izasla sa prijateljicama,njemu u inat. Medjutim jedna je slavila rodjendan, i popile smo malo vise, ja sam bas pretjerala i vec oko 23.00 sata sam bila gotova.
Sva sreca pa je i on bio u istom klubu, dok su pokusavale da me osvijeste u WC-u, usao je on i odnijeo me u svoj stan(sreca pa su mu roditelji bili na putu tog vikenda) da nw bih morala ici kuci takva i da me roditelji ne vide u takvom stanju. Nikad mu necu moci dovoljno zahvaliti za to sto je uradio, jednostavno ga volim i presretna sam sto ga imam. :))

0 komentari:

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Popularni postovi

Истакнути пост

UDVARAO MI SE JEDAN NAIZGLED FIN MOMAK. BIO JE UPORAN DA…

Udvarao mi se jedan naizgled fin momak. Bio je uporan da popijemo kafu, rekoh ajde. Da bih nakon par minuta dobila poruku Jel imaš pa...

Претражи овај блог